داوران سومین دوره جایزه موسیقی و رسانه در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

جشنواره موسیقی فجر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یونس شکرخواه، امیرعبدالرضا سپنجی، آروین صداقت‌کیش، سیدعلیرضا میرعلی‌نقی، مریم قره‌سو، ویدا همراز، نرگس ذاکرجعفری و ایلناز رهبر به عنوان اعضای هیأت داوران سومین دوره جایزه موسیقی و رسانه در بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری سعید میرمحمدصادق معرفی شدند.

همچنین با اعلام دبیرخانه جشنواره، در پی درخواست شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام در جایزه موسیقی و رسانه، مهلت شرکت در این جایزه و ارسال آثار تا چهارشنبه ۱۲ بهمن تمدید شد.

پوستر جشنواره موسیقی

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

جایزه موسیقی و رسانه با هدف افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه موسیقی، فرهنگ‌سازی با موسیقی و توجه به گونه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها در راستای فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود.

داوران جشنواره موسیقی

همچنین آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ، محمد اله یاری، سرپرست دفتر موسیقی و رییس جشنواره، حسن ریاحی، دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری، هیأت انتخاب آثار و گروه ها، مدیران و دبیران بخش های مختلف این جشنواره برگزار شد.

کد خبر 653744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha